عنوان الموضوع : ممكن تفسير للرؤية حلم مفسر
مقدم من طرف منتديات المرأة العربية

السلام عليكم

حلمت من اسبوع حلم غريب . كنت بقع من السماء للارض مكنتش سامع اى حاجة غير صوت الهواء و انا بقع فى ودنى و مش عارف اتحرك و السما كانت ضلمة جدا حتى النجوم مكنتش شايفها و كنت هموت من الخوف لمى اخبط الارض لكن بعدها شفت وجة شخص اابيض بينور و ايدية بردو منورة اتمدت و مسكنى من كتافى و نزلنى على الارض بسلام و كان مبتسم (الشخص) و انا اول لمى نزلت فرحت و بعدها صحيت من النوم

عايز طھظپط³ظٹط± ظ„ظ„ط±ط¤ظٹط© دى لانى اعتقد انى عرفت الشخص و هوا ابن عمى بس لو هوا انا سمعت ان الانسان ملزم انو يحكى اى رؤية لشخص متوفى لعيلتة فهل كلام دا صحيح ولا لأ

ابن عمى 17 سنة و هو اكبر اولاد عمى اتوفى فى حادث من 5 ايام ( بعد ما شفت الرؤية بيومين اعتقد) و انا و العيلة كلها اتصدمت فى الخبر لانة كان مثال للاخلاق و الاحترام و الادب و بر الوادين و حب العيلة كلها لية لدرجة انها كانت اكبر جنازة اشفها فى حياتى و والله كفنة كان طالع منة ريحة المسك فى الجامع .

ظ…ظ…ظƒظ† انا اكتر واحد بكيت و اتصدمت بعد ابوة و امة الله يصبرهم لان انا كان كل تفكيرى فى السفر للخارج بحكم دراستى و اصحابى و كنت ناسى الدين و العيلة و كل حاجة تانى بس بعد موتة و ال شفتة فى الجنازة و لمى عرفت ان الموت بيجى فى لحظة و مش بيفرق بين اى حد اتعلمت الدرس باصعب الطرق بفراق ابن عمى (اخويا الصغير) و من يوم لمى عرفت الخبر كل يوم بصلى و بدعيلة بالرحمة و انشاء الله هكون قريب من العيلة اكتر و اكتر علشان مديش الفرصة لاى حد انو يكون بعيد عنى قبل مايموت (لقدر الله) و انشاء الله هتقرب من ربى و هبعد عن اى حاجة تضرنى و همشى فى الطريق الصح

انا اعتقد انو هوا ال فى الرئية لانها كانت قبل موتة بى كام يوم و ممكن معنى الرؤية انى هدايتى هتكون على ايدة والله مش عارف و بردو مش عارف احكى الرؤية دى ولا لأ لانى خايف احكيها لعمى و مراتة يزيد حسرتهم و انا مش عايز كدة

>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

اية التفسير ؟

__________________________________________________ __________
اجعل هذا الشاب قدوتك بالحياة للنجاة من امور الدنيا ورؤيته
يبتسم يدل على حسن حاله ولمس كتفك يدل على نصيحة الذي
كان يقدمها لك.