عنوان الموضوع : ابغى ارئكم ومشاركتكم لي ...
مقدم من طرف منتديات المرأة العربية

مرحب بنات يمكن البعض يحس مشكلتي بسيطه وانا ابالغ فيها بس صراحه هذا اللي
احسي فيه وبكتبه من قلبي انا زواجي بعد شهرين ومن كثر ما اسمع نصائح وتجارب الغير
والله صرت احس الزواج هم ومشكله كبيره في نظري انا انسانه بسيطه وعفويه واللي تقول
اذا كان معصب سوي كذا واذا كان تعبان سوي كذا واذا انتي تعبانه او مريضه لا تبين له ..
غير نصائح الوالده ليل نهار والله راسي بينفجر ..ياترى كل المتزوجات يحسون به الشي وكيف
قدروا يتكيفون مع الوضع الجديد ...الحقوني بارئكم قبل انجن ولو بكلمه بسيطه
..............................................
اختكم ميره

>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

ممكن اختي توضحين اكثر

__________________________________________________ __________
اختي ميرة مافيش مشكله ولا حاجه انتي خايفه بس من اللي بتسمعيه اذا كان من الوالده او اصدقائك صدقيني بلاش تسمعي لحد عن تجربه وخدي بنصيحتي انا كنت في بدايه زواجي تعرضت لبعض المشاكل بسبب ان كنت بسمع النصائح عموما اختي الحبيبيه مدام فرحك قريب اسمعي نصائح زوجك لكي هو وانتي اللي هتبنوا البيت وبعدين اكيد انتي فهمتي طباعه بيحب ايه وبيكرة ايه في فتره الخطوبه ويارب يسعدك حبيبتي

حبيبتي ميرة كل وحدة تشكل حياتها بنفسها ولا تسمعين من احد ابد كلام انا متزوجه الحين صارلي ستة شهور واحس اني عايشة في جنة ماعليك من حياة الاخيرين كل وحدة حياتها غيرواسلوبها وزوجه غير يعني حياتك الزوجية في يدك والله يسعدك ويوفقك

كلام اختي اخت القمر سليم

حبيبتى الحياه الزوجيه شركه مابين اتنين يعنى مينفعش طرف ثالث انه يدخله ونصيحه منى طول ماانتى بتسمعى كلام جوزك وتعملى اللى هوه عايزه هتستريحى وتكبرى فى نظره فشوفى ايه اللى بيريحو واللى عايزه منك واعمليه وربنا يسعدك ويهنيكى وبعد الجواز ياريت ما تنسينا