عنوان الموضوع : انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم - لشعر الهنديات
مقدم من طرف منتديات المرأة العربية

يبنوتات ازيكم عاملين ايه انا عضوة ط¬ط¯ظٹط¯ظ‡ ظ…ط¹ط§ظƒظ… عاوزة ط§ظ‚ظˆظ„ظƒظ… على حجا حلوة انا استخدمت شامبو نوع جديد كدا لسه نازل بس تحفففففففففففففففففففففففففففففففففه بقى اخر حاجة اسمه شامبو اوبال واستعملت منه كمان شاور الجسم حاجة فظيييييييييييييييعه جدا رهيييييييييييييبه ونازل منه صابون الايد السايل بانواعه كلها ريحتها ملهاش حل بقى هوة ف حد جرب المنتجات دي غير هنا ولا انا بس بصو انا كنت عاوزة اصورؤلكم المنتجات دي بس لقيت ليهم بيدج ع الفيس فيها كل حاجة فجبتلكم الصور كدا احسن عشان تكون باينة بردو

>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

اه انا عارفاه انتي عضوة جديده وانا كمان وقريت موضوعك ولفت نظري انك عارفه اوبال انا كنت فاكرة ان انا الوحيده الي بستعمله ده تحففففففففففففففه عندك حق وخصوصا الديتول بتاعهم ومعطر الجسم كمان لالالا كله حجات روعه والفازلين بتاعهم ولسه كمان هجرب بقية المنتجات وهبقى اقولك كدا بصي دي صورة الديتول والمنظف والفازلين عشان لو مكنتيش لسه استعملتيهم

__________________________________________________ __________
حبيبتي اهلا بيكي واهلا بيا انا كمان
احنا الاتنين منورين هههههههههههههه ومدام احنا ااتنين بنستخدم منتجات شركة واحده يبقى اهلا بينا احنا الاتنين ههههههههههههه بص انا لسه مجربتش الديتول والمنظفات لسه ولا الفازلين بس شكل علبة الفازلين دي عجباني اوي ههههههههه بص ياحبيبتي اما اجربه هقولك بس ايه رايك ف ريحة الصابون السايل الي اسمه كلمات روووووووووووووووووووووووعه بقى لو استخدمتي نوع تاني منه وريحتة حلوة قوليلي

بصي هوة انا استخدمت حاجة تانيه من الصابون ده اسمة ارار الجمال وهمش القلوب مش عارفه كلمات لسه مستخدمتهوش بس انا عاوزة اجيب الحنة كدا واجربها اكيييييييييييييييييييد هتطلع حلوة اوي زي بقيت المنتجات عاوزة اجربها على ضوافري وبعدين شعري اهو تغيير شكل وخلاص هبقى اقولك اما اجربها وهجرب كلمات ده ان شاء الله وارد عليكي ماشي

ماشي هستناكي تردي عليا وانا كمان هجرب فازلين والديتول وكمان اتنواع الصابون الي قولتي عليها دي مشكوووووووووووووووورة حبيبتي هبقى اقولك انا كمان على منتجات جديده اما استعملها

ولو ف حد يبنات المنتدى جرب المنتجات دي يدخل يشترك معانا برايه ادينما بنفيد بعض بردو
ولا اييييييييييييييييه

اها متاكده ان شاء الله يبنتي دول بيعلنو عن الكتالوج هينزل قريب ان شاء الله وهيبقى سهل علينا طلب منتجاتهم من البيت