عنوان الموضوع : انتهى احتلال الشعر الخشن وجاء عصر الشعر ا - للعناية بالشعر
مقدم من طرف منتديات المرأة العربية

يابنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات اخيرا لاقيت الحل ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااافيش بعد انهارده حاجه اسمها شعرخشن.................................... فاهمين كله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ناعم......
..........حرير.........................وبيعقد مش هتسالو ازاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ا...................................... .................................................. .................................................. .................................................. .......... خلاص والله هاقول بس من غير زعيق وضرب هو..............هو................................ ......كريم فرد ويلا ستريت والله روعه انا اصلا شعرى مش خشن افريق بس مش ناعم ومينفعش اقعد بيه من غير استشوار ابقى شبه شيتاااااااااااااا العبيطه علطول هو التعليمات موجودهداخل الفرد بس هاقولكم على حاجه حلوه جدااااااااااا انت تعملى شعرك استشوار قبل الفرد باسبوع ومتحتيش اي زيوت ولا كريمات خالص وبعدين جيبى الفرد واتبعى التعليمات واعمليه فى البيت هو مش غالى هو كان تقريبا العلبه ب13جنيه بس وانت جيبى على حسب طول شعرك العلبه تكفى ط§ظ„ط´ط¹ط± الكاريه ومافيش تقصف ولا بيقع ولا اي حاجه غير حرييييييييرفى حريييييييييييييييييييييييييييير وانا كمان كنت عمله صبغه قبل اسبوع ومحصلش اى حاجه لشعرى غير انه بقى متل الزبده عموماااااااااااااااااااااااااااااااااا دى تجربه شخصيه وحبيت افيدكم بها كفايه احراااااااااااج قدام الناس لمو شعوركم بقى.......................هههههههههههههههههههههههه ه سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

__________________________________________________ __________
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا

مشكورررررررررررررررررررررررررره
الله يعطيك العافيه

مشكورررة